joi, noiembrie 15, 2007

Oameni de zi cu zi

Personaje
El-capul familiei-nu are toti dintii in gura
Ea-resposabila cu banii-are telefon de jupani-canta manele
Micutu-copilul lor, care pleaca, din start, dintr-un mediu foarte academic
Tanti Fili-personaj episodic- nu se stiu multe date

Ma intorceam, in seara asta, acasa. Ploua..Noroi mult..Zona Crangasi. In fata mea un "cuplu" cu un copil mic. Ea cu blugi si cizme rosu-inchis si geanta maro si el cu blugi albastrii si pantofi de lac(o fi fost de la ploaie) si copilul mic se tinea de mana cu mama si incerca sa tina pasul cu cei doi, pentru ca amandoi se grabeau destul de tare.
Ea( dandu-i una peste spate celui mic)- Bă, hai dracu mai repede, ce naiba te misti asa?
Micutul( chiar dandu-si silinta sa nu ramana in urma)- Da, da, mami ti-am zis ca le-am dat lantul?
El (aruncandu-si tigara-se aud acorduri de manele..canta Denisa din geanta mamei, melodie de jale)- De ce, bîîîîî, le-ai dat lantu? Nu trebuia sa ii lasi...trebuia sa le zici, nu, nu, nu asta e lantu' meu, lasati-ma in pace!
Micutu(parca spasit putin)-Dar mi-au spus ca nu au de mancare...ca il baga la amanet
Ea(putin suparata, dar totusi linistita)-Nu trebuia sa-l dai..noi ce mai mancam zilele viitoare?
Micutu-Oricum ciorba lu' Tanti Fili e mai buna decat a ta!
El(razand zgomotos)-Hăhăhăhăhă, ti-a zis-o fă, hăhăhăhă
Ea(deja se suparase pe copil-ii mai da una pe spate de se impiedica, mai, mai sa cada intr-o balta)-Pai ia du-te la tanti Fili sa iti faca de mancare, mai da-te dracu. Ca m-am saturat si de tine si de tac-tu si de toti. Cu totii sa va duceti dracu ca ati dat si lantu' si ma mai si ploua.
(deja se departau, dar in zgomotul ploii, totusi, se auzeau acordurile pierdute de la melodia care aluneca deja spre ritmuri mai vesele de petrecere)

Niciun comentariu: