joi, noiembrie 01, 2007

Mi-am luat laptop beeeeei

Hai ca i-am dat drumu...primul meu blog, primele mele impresii despre toti si toate, despre viata, despre izmene, ma rog ati prins ideea.
Sa incep ca la carte si sa zic asa: multumiri- colegilor care mai au bloguri, ca, deh, m-am inspirat si eu putin de acolo, colegilor de camera ca au facut netu sa mearga si mi-au dat si niste idei. Cam atat. Deci cum spuneam...am intrat si eu in lumea buna a blogger-ilor, baietii aia de se dau pe net, care fac gafe in viata de zi cu zi si dupa isi cer scuze in scris, ca nu sunt in stare sa o faca fata in fata...Ideea e ca sper sa iasa ceva bun, desi nu sunt sanse foarte mari.

Un comentariu:

Aniela spunea...

Ma bucur foarte tare ca ai decis sa iti faci blog. Sunt convinsa ca o sa iasa ceva bun!! La cat mai multe post-uri cu inspiratie!!