vineri, februarie 15, 2008

Revenireeeee

Am revenit dragii mei, cu mai multe idei...nu am mai postat nimic, aici, in ultima perioada, pentru ca am avut alte prioritati...care au fost rezolvate.

In the news: Dan Petre (blog-ul il gasiti la blog-roll pe http://noulblog.blogspot.com/) a postat cele mai tari perle culturale de la licenta.
Zoso a primit un Audi moka pentru teste ( nu ii dau adresa ca sa nu ii mai fac trafic, pentru ca sunt ofticat pe el ca are asa masina-desi este o strategie mai mult decat ingenioasa a celor de la PORSCHE )
Radu a vazut-o pe Ambramburica pe strada si i-a tras o poza.
Ati vazut viralele care circula pe net despre "CU CINE FACEM SEX VINERI?"...daca nu intrati pa arpopo.ro si o sa le gasiti...tare fata..mi-am placea sa o cunosc, doar sa vorbesc cu ea, sa vad prin ce ape se scalda.
Mircea cu ale lui Viziuni-Ideale este cotat in primii 200 de blog-eri pe site-ul http://www.zelist.ro

Un comentariu:

Anonim spunea...

[...] Între timp s-au întâmplat multe prin rromânia
Încep prin a vă spune că s-a scris ŞI despre mine în blogosferă.
Mai precis, am fost menţionat de către Make, pe blogul lui. (Pentru cei nefamiliarizaţi cu linkurile: CLICK AICI)
Data viitoare, adică atunci când voi scrie despre nunta mea cu Dana Rogoz, sper să mă văd cu link şi pe alte bloguri. [...]